Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Hromova Nataliia Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна практика з української мови та літератури(2016) Громова Наталія Василівна; Hromova Nataliia Vasylivna; Захарова Валентина Анатоліївна; Zakharova Valentyna AnatoliivnaМетодичні рекомендації допоможуть студентам у проходженні практики з української мови та літератури. Пропонується для студентів факультету іноземної та слов’янської філології, викладачів методики навчання української мови та української літератури, керівників педагогічної практики, вчителів-словесників.Документ Програма комплексного кваліфікаційного іспиту з української мови і літератури, методик їх навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Семеног Олена Миколаївна; Горболіс Лариса Михайлівна; Громова Наталія Василівна; Semenoh Olena Mykolaivna; Horbolis Larysa Mykhailivna; Hromova Nataliia VasylivnaУ програмі закцентовано увагу на меті і завданні кваліфікаційного іспиту з української мови і літератури, методик їх навчання для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти , окреслено програмні компетентності, програмні результати навчання, зміст програми, перелік рекомендованих джерел, зразки завдань.Документ Робоча програма навчальної дисципліни «Методика навчання української літератури»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Громова Наталія Василівна; Hromova Nataliia VasylivnaУ програмі подано мету і завдання дисципліни, передбачені загальні та спеціальні компетентності, результати навчання, власне зміст програми, критерії оцінювання результатів навчання.Документ Формування основ медіаграмотності на уроках української мови в 5 класах(2021) Тіщенко Юлія Володимирівна; Tishchenko Yuliia Volodymyrivna; Громова Наталія Василівна; Hromova Nataliia VasylivnaУ статті висвітлено основні питання щодо впровадження медіаосвіти на уроках української мови в 5 класах. Описано шляхи формування основ медіаграмотності під час організації освітнього процесу.