Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Horbolis Larysa Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Архетип води у поезії Василя Голобородька(2021) Колотило Тамара Володимирівна; Kolotylo Tamara Volodymyrivna; Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaУ статті проаналізовано й досліджено архетип води у поезії сучасного українського письменника Василя Голобородька. Спираючись на фольклорні здобутки, з’ясовано, що архетип води залишається актуальним та незмінним протягом століть. Простежено амбівалентність та мінливість, розкрито значення, оригінальність, унікальність, різноплановість та своєрідність інтерпретації образу води в у творчому доробку митця.Документ Девіантна поведінка героїв роману Сергія Жадана «Месопотамія»(2021) Літвінова Єлизавета Юріївна; Litvinova Yelyzaveta Yuriivna; Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaУ статті з’ясовано особливості зображення постмодерного суспільства в прозі С. Жадана. На прикладі роману «Месопотамія» досліджено специфіку героїв письменника, виділено ключові фактори формування характерів і світоглядів персонажів, що зумовлені впливом суспільства, середовища й родини. Проаналізовано психосоціальні особливості девіантної поведінки героїв «Месопотамії», виділено різні форми її вияву, означено основні причини виникнення.Документ Міжтекстовий інструментарій у романі Степана Процюка «Маски опадають повільно»(2021) Рухленко Лілія Миколаївна; Rukhlenko Liliia Mykolaivna; Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaСтаття присвячена дослідженню особливостей використання інтертекстуальних елементів у романі «Маски опадають повільно» сучасного українського письменника С. Процюка. Виявлення та осмислення міжтекстових маркерів роману сприяє розкодуванню численних культурно-національних знаків та з’ясуванню вектору їхнього впливу на життєві позиції головного героя. Обраний літературознавчий підхід дає змогу якнайповніше розкрити постать Володимира Винниченка і зрозуміти суперечливість психосвіту митця.Документ Порівняльне літературознавство(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaУ методичних рекомендаціях запропоновано програму курсу «Порівняльне літературознавство», розподіл годин, тематику практичних занять, теми для самостійного опрацювання, літературу до курсу та окремих тем, норми оцінювання знань здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 035 Філологія. Винесені на обговорення теми зорієнтовані на формування компетентностей, необхідних для майбутньої роботи фахівців-філологів. Здобувачам запропоновано опрацювання творів англійських, американських та німецьких письменників.Документ Теорія літератури і методологічний дискурс(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaНавчальний посібник має сприяти опануванню навчальних дисциплін «Теорія літератури», «Культура літературознавчих досліджень». Теоретична частина посібника містить короткий виклад окремих тем. Запропонована практична частина може бути залучена на розсуд викладача для проведення практичних занять, перевірки тем, винесених на самостійне опрацювання. Додатки містять різнотиповий матеріал, що сприятиме організації самостійної роботи й забезпечить ефективне засвоєння знань. Навчальний посібник адресований викладачам, студентам, аспірантам.Документ Теорія літератури і методологічний дискурс(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaНавчальний посібник має сприяти опануванню навчальних дисциплін «Теорія літератури», «Культура літературознавчих досліджень». Теоретична частина посібника містить короткий виклад окремих тем. Запропонована практична частина може бути залучена на розсуд викладача для проведення практичних занять, перевірки тем, винесених на самостійне опрацювання. Додатки містять різнотиповий матеріал, що сприятиме організації самостійної роботи й забезпечить ефективне засвоєння знань. Навчальний посібник адресований викладачам, студентам, аспірантам.Документ Українознавство(ФОП Цьома С. П., 2020) Горболіс Лариса Михайлівна; Черниш Анна; Horbolis Larysa Mykhailivna; Chernysh AnnaМетодичний посібник містить тематику семінарських занять (теоретичні питання, практичні завдання), блок тем для самостійного опрацювання, що сприяють цілеспрямованому вивченню навчальної дисципліни «Українознавство» та організації самостійної роботи студентів. Підвищенню ефективності засвоєння навчального матеріалу сприяє список рекомендованої літератури, питання підсумкового контролю. Матеріали адресовані викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів, учителів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, усіх, хто цікавиться народознавчою проблематикою.Документ Українська література першої половини ХІХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaУ методичних рекомендаціях запропоновано програму курсу «Українська література першої половини ХІХ століття», розподіл годин, тематику практичних занять, теми для самостійного опрацювання, літературу до курсу та окремих тем, норми оцінювання знань здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Винесені на обговорення теми зорієнтовані на формування компетентностей, необхідних для майбутньої роботи вчителя в закладах загальної середньої освіти. Здобувачам запропоновано опрацювання літературних творів відомих письменників першої половини ХІХ століття – І. Котляревського, Г. Квітки-Основ’яненка, П. Гулака-Артемовського, Є. Гребінки, поетів-романтиків. Окремий блок становлять практичні заняття і теми для самостійного опрацювання, присвячені вивченню життя і творчості Т. ШевченкаДокумент Художні особливості оповідання «Шукаючи собору» Оксани Забужко(2021) Коцаревська Дар'я Юріївна; Kotsarevska Daria Yuriivna; Горболіс Лариса Михайлівна; Horbolis Larysa MykhailivnaУ статті розглянуто художні особливості оповідання «Шукаючи собору» сучасної української письменниці О. Забужко, висвітлено проблематику, досліджено своєрідність образу головної героїні, виявлено специфічні риси хронотопу, побудови тексту в цілому, з’ясовано наявність феміністичних рис та автобіографічної складової твору.