Перегляд Дошкільна і початкова освіта в євроінтеграційному та національному вимірах (Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи) за Автор "Horokh Viktoriia"
У статті з’ясовано, що особливостями сенсорно-пізнавального розвитку дітей молодшого дошкільного віку є: зниження порогів чутливості; зростання гостроти зору, спроможність розрізняти відтінки кольорів, розвиток звуковисотного та фонематичного слуху, відчуття дотику тощо; розвиток орієнтувально-обстежувальної діяльності, провідним різновидом якої є акт розглядання, який набуває самостійності; інтелектуалізація сприймання, що тісно пов’язане зі змістом діяльності дитини; воно стає цілеспрямованим, планомірним, керованим, усвідомленим; засвоєння сенсорних еталонів.